Väldigt snart kommer första kapitlet!

Tjena! Jag är en tjej som heter Olivia och älskar att läsa fantasy och ungdosmböcker. Jag älskar även att skriva, när inspirationen flödar. Att leka med språket för att få fram olika effekter är en rolig hobby jag har. Skämt åsido haha men jag gillar att överdriva ibland när jag skriver. Ska försöka undvika det för mycket i denna fanficen dock. ;) I alla fall så hoppas jag att ni kommer att tycka om och följa just denna fanfictionen. Jag är öppen för önskemål/idéer och konstruktiv kritik i kommentarsfältet. Kram


Kommentarer
Blogg.se säger:

Lycka till med din nya blogg!

2013-03-02 | 13:40:26
Bloggadress: http://blogg.se
Angii säger:

Du är bäst Olle!
Puss

Svar: Tack bästaste! Puss
Olivia

2013-03-02 | 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback