Never say never

Trodde aldrig det skulle hända. Helt sjukt. Förra året hade jag chansen att boka bästa platserna ever när han kom till Danmark men då var det lagg med betalningen och jag fick aldrig biljetter. Idag har varit kaos. Har försökt få tag på biljetter via telefon (där man inte kom fram förrän det var slutsålt), ticnet.se (hade köat i ca. 45 minuter innan jag var tvungen att sticka) och en dansk hemsida. Har fixat biljetter till Köpenhamn! Det tog LÅNGT tid, men det är så värt det. 3 års väntan är över. Jag är så nöjd. Jag kan inte ens fatta detta (?!?!). Trodde jag var körd, men jag gav inte upp och det löste dig. Tack mamma och pappa. :) Ni stod ut med att jag letade biljetter hela dagen och var snälla nog att upfylla det jag har försökt med så länge. Ni som inte fick biljetter: Ge inte upp!!

Kommentarer

Lämna en kommentar? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0