Vattenland & ny header!

Var på vanningen (ett badhus) med min polare Emma idag :) Det var mysigt, vi simmade 500meter (måste hålla konditionen uppe såhär på sommren ni vet ;)), åkte rutschbana, guppade upp och ner när vågmaskinen var igång och badade bubbelpool. Sedan stack vi till glasskiosken och jag tog en strut med melon och regnbågsglass vilket jag aldrig smakat innan. Men åh så gott det var! Det ska jag köpa i fortsättningen. Och som ni märker har jag en ny header! Jag menar herregud vad opersonligt det är annars :P Jag blev nöjd med resultatet iaf. Dock får ni förhoppningsvis se en ännu finare när jag får min kamera! "Jag blev nöjd med resultatet" haha lät lite som min träslöjdsutvärdering där, som jag jobbade sktilänge med och äntligen lämnade in idag! :)

 


Kommentarer

Lämna en kommentar? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0