yesterday

Gårdagen
Igår tog jag och mamma en tur till Linköping för att hitta skor som vi kunde ha på min brors bröllop. Dessvärre gick sökandet inte super till en början, vi hittade många fina skor men inga som matchade våra klänningar. Efter att vi hade letat igenom, vad som kändes, hela Linköpings centrum så gav vi upp jakten där och stack till Ikea då jag nyss rensat ut hela min garderob, med hjälp av Emma, och behövde galgar. Jag fick sammanlagt med mig 32 st. vita galgar hem. Sedan drog vi in på Östergötlands musem i Linköping då de hade en modeutställning där som jag läst om och gärna ville besöka. "Haute couture från Paris" heter utställningen och visar Marianne Bernadotte's fantastiska kläder. Tyvärr fick man inte fotografera själva utställningen och lägga ut på internet, men då den är gratis om man är under 25 så rekommenderar jag er att åka dit!
Efter utställningen satte vi oss i bilen för att åka till Norrköping i hopp om att hitta skor där. Vi letade och letade och medan vi letade så köpte jag en del andra grejer. :) Tillslut så hittade jag det perfekta paret skor som verkligen var en oväntad överraskning från min sida då det inte var det jag hade tänkt mig från början. Men skorna var t.o.m. bättre än de jag velat ha! Innan vi sedan åkte hem tog vi en tur ut till Mauritzbergs slott, som ligger en bit utanför Norrköping. Det var lätt en av de vackraste ställena jag sett i hela mitt liv.
 
Taget när vi gick på grusvägen runt Mauritzbergs slott. 
Slottets båtplats.
Utsikten vid båtplatsen vid Mauritzbergs slott.
 Galgar från Ikea♥Virkat kuddfodral från h&m home♥Bäddset från ikea
En sneek peak på skorna som jag ska ha på min brors bröllop! Hela outfiten får ni se på bröllopsdagen!
Skjorta från Ralph Lauren♥Byxor från only♥Väst från Gina tricot♥Skal från h&m
Bikini från Bikbok♥Kjol från Gina tricot
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0